Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bialy0106 | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Olszewski adresOlsztyn zarejestrowany22.05.2008 @22:22:09 ostatnio na stronie04.02.2013 @22:52:16

W sumie to fotografuję wszystko. Najbardziej lubię rajdy więc większość zdjęć będzie z rajdów. Bardziej amatorskie niż profesjonalne

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6218323
digarty250 komentarze1747 posty na forum3

komputer / sprzęt
nikon D40 (17-55) + (55-200) i chęci

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~florian16    18.08.2009 @23:14:07
dzieki
~Agniess    18.08.2009 @17:44:35
no prezentuje się bardzo ładnie
~papabear    16.08.2009 @17:03:07
ta fota akurat mocno nie byla jechana ;p ogolnie staram sie nie przesadzac.
~Kuba96    13.08.2009 @09:50:03
A jaka powinna być ta biel?! :P
Trochę za jasne to zdjęcie, no ale słońce przyświeciło i ciężko mi było ustawić dobrze aparat ( tak źle i tak nie dobrze )...
_______
'Volkswagen, a co to kurwa jest?'
~Kuba96    12.08.2009 @21:06:55
Chciałem ująć trochę pleneru, ale i tak dzięki za uwagę...
_______
'Volkswagen, a co to kurwa jest?'
~krqu    12.08.2009 @05:23:34
ja sie moge pochwalic, Daniel to chlopak mojej siostry ciotecznej ^^

a jezdzic to potrafi.
Pozdrawiam
~martyska28    05.08.2009 @16:05:15
Dziekuję

a tak nawiasem to uwielbiam Subaru ^^
i Audi Q7 hehe xd
~nikmat    08.07.2009 @10:03:22
Dzięki
~damians696    07.07.2009 @20:22:03
dzięki za obserwację podbudowałeś mnie swoja galerią... jednak amatorskim sprzętem da się zmiękczyć kolana świetne foty, pozdrawiam !
ostatnio edytowane: 2009-07-07 20:22:43
~Szymszon    29.06.2009 @21:54:34
Dzięki dzięki
~Makromaniak    28.06.2009 @21:01:03
Trochę siniaków nie zaszkodzi
~pgronowski    24.06.2009 @15:18:36
to udanych zdjęć.mnie nie będzie niestety
~icelfc    24.06.2009 @09:48:34
Dzięki za obserwację
~wrzosowebabielato    23.06.2009 @20:30:02
przepraszam, że pytam, ale czy my się skądś znamy ?
~Wojciech07    23.06.2009 @12:14:28
Dzieki sliczne
~Szymszon    25.05.2009 @21:51:15
Dzięki
~anaway    14.05.2009 @21:10:20
no tak ,]
~anaway    14.05.2009 @21:02:41
jasniej prosze ,]
~Neto    10.05.2009 @19:38:06
dzieki za komenty, a Evo szumialo i troche wygladzilem i wyszlo tak dosyc nienaturalnie... :P
~pgronowski    15.04.2009 @15:42:59
będzie jeszcze to subaru :D
~pgronowski    15.04.2009 @11:31:52
coś ten analog się uwziął na mnie
~itinerer    09.04.2009 @07:12:52
dzieki za komentarz i zapraszam ponownie do obejrzenia nowych fotek
~adzian    06.04.2009 @17:40:00
hehe, bardzo mi miło. Jeśli chcesz mogę podesłać większą rozdzielczość :P
_______
~Agniess    03.04.2009 @20:47:30
dzieki dzieki
~nefryt    01.04.2009 @08:34:34
dzieki za komenta xd to moja pierwsza wizyta na rajdzie z aparatem a przygode z fotografia niedawno zaczalem takze tymbardziej fajnie uslyszec jakies mile slowo xd wspaniala galeria i super zdjecia z rajdow, pozdrawiam xd
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt